آخرین اخبار
کد مطلب: 91954
ما به دولت و اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي خود اطمينان داريم اما ...
تاریخ انتشار : 1394/01/17 18:47:40
نمایش : 3444
لازم است به مصداق آيه لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق از تمام زحماتي که تيم مذاکره کننده در اين مدت کشيده اند صميمانه قدراني و تشکر نماييم اما با توجه به اينکه خود رييس جمهور محترم مکرراً فرموده اند دولت را نقد کنيد اما نقد منصفانه، لازم ميدانم چند سوالي که اکثر مردم جامعه هنوز در ذهنشان باقيمانده است را مطرح کنم اميد است که دولت و دولتمردان پاسخي دهند که اذهان عموم اقناع شوند.
به گزارش خبرنگار  سلام لردگان؛ لازم است به مصداق آيه لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق از تمام زحماتي که تيم مذاکره کننده در اين مدت کشيده اند صميمانه قدراني و تشکر نماييم اما با توجه به اينکه خود رييس جمهور محترم مکرراً فرموده اند دولت را نقد کنيد اما نقد منصفانه، لازم ميدانم چند سوالي که اکثر مردم جامعه هنوز در ذهنشان باقيمانده است را مطرح کنم اميد است که دولت و دولتمردان پاسخي دهند که اذهان عموم اقناع شوند.

آيا 10 تن اورانيم غني شده ايران که در اين توافق به  300 کيلو تقليل يافته يشرفت عنوان مي شود؟

آيا تقليل اورانيوم باغناي 20درصد به مرز 5/3 درصد پيشرفت عنوان مي شود؟

آيا تقليل تعدادي سانتريفيو‍ژ ها از 19000 هزار به 6 هزار پيشرفت عنوان مي شود؟

آيا اين تکنولوژي که حاصل تلاش دانشمندان هسته اي اين آب و خاک بوده است و هيچگونه کمکي از خارج در اين زمينه دريافت نشده حقي است قابل مذاکره ؟

اگر ما اورانيوم باغناي 20 درصد لازم نداشيم چرا دانشمندان ما که هريک خود به تنهايي يک ملت بوده اند را بخاطر اين کار از دست داده ايم و آنها را شهيد کرده اند ؟

آيا آن چيزي که طرف مقابل از آن به عنوان اطمينان و راستي آزمايي نام مي برد محدود به انرژي هسته اي است . يعني اين اطمينان آنها را چگونه بايد حاصل کنيم؟ آيا اين اطمينان مرز خاصي هم دارد.

اين فرصت ها و اين همه هزينه هاي که در جهت به اصطلاح پيشبرد مذاکرات بکار برده ايم از کجا تامين شده است؟

آيا بهتر نبود اين هزينه ها را در جهت کسب و کار و رونق اقتصادي اين آب و خاک بکار ببريم؟

آيا با تمام اين توضيحات بالا که بصورت سؤال مطرح شد مي توان از مذاکرات تعبير، پيشرفت کرد؟

آيا مردم تعريف پيشرفت را خود نمي دانند که از اين مذاکرات تعبير به پيشرفت کنيم؟

آيا تمام عقب گردهاي خود را مي توانيم پيشرفت تلقي کنيم به راستي نسل هاي آينده در مورد ما چه قضاوتي خواهند کرد .

در پايان توصيه اي دارم به تمام دست اندرکاران و دولتمردان :

اين فناوري حاصل تلاش دانشمندان اين کشور است و قابل مذاکره نيست اصل دشمني غرب با نظام جمهوري اسلامي در ساختار حکومت اسلامي است چرا اين موضوع به اين واضحي را نميخواهيم بفهميم .

اگر شما کلاً دست از انرژ‍ي هسته اي بکشيد باز هم دشمن دست از عناد و دشمني دست نمي کشد و به بهانه هاي مختلف ديگر وارد عرصه کارزار خواهد شد ، حقوق بشر، زندان هاي سياسي، موشک هاي ايران و ...

ما در اين سي و چند سال انقلاب هميشه تحريم بوده ايم و جالب اينجاست که هميشه هم پيشرفت داشته ايم و آن چيزي که به عقل و نظر اين حقير مي رسد اين است که ما به عنوان يک قدرت منطقه اي بايد روي پاي خود بايستيم و محکم در مقابل دشمن ايستادگي کنيم و اين اطمينان را داشته باشيم که اين ملت به پيروي از مولاي خود امام حسين(ع) جان مي دهد و تن به ذلت و خواري نمي دهد و با کلام واضح و رساي فرياد مي زند « هيهات مناالذله »

کد خدا اگر ميخواهي کني، بيشه شيران جاي کدخدايي نيست . اينجا سرزمين ايران است جزء عدالت، منطق و احترام کار ساز نيست .


انتهاي پيام/630 g
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس